
El conseller municipal va assenyalar que ja fa molts anys que els veïns del Districte esperen aquest equipament educatiu tan important pel barri, remarcant que una qüestió tan sensible com l’ensenyament no es pot deixar de banda. Ha argumentat també que els joves són el futur de la ciutat i mereixen l’aplicació íntegra del Pla d’Equipaments Escolars 2008-2010.
Morell, en al.lusió al Pla d’Equipaments Escolars de la ciutat, n’ha descrit el nul grau d’aplicació. Aquest pla preveia 411 milions d’euros (60% finançat per la Generalitat i 40%, pel consistori) dels quals 67 milions d’euros estaven destinats a noves construccions i 344, a reformes de centres educatius. La realitat, però, és ben lluny d’aquests objectius, ja que només s’han invertit 680.000 euros del total previst per a noves construccions, és a dir, un ridícul 1%, i, pel que fa les reformes de centres educatius, només 68 milions d’euros, un trist 19%.
Morell va reiterar al Districte que defensi els interessos dels ciutadans davant els incompliments flagrants tant per part de l‘Ajuntament com de la Generalitat en matèria d’educació, ja que aquesta és la feina que ha de realitzar.
En el torn de rèplica, l’equip de govern es va limitar ha acceptar que existien retards en el finançament dels equipaments escolars. Va sentenciar també que la inversió de la Generalitat en matèria educativa en els últims set anys havia estat molt superior que en 23 anys de govern de CIU, fet difícil de creure tenint en compte les dades d’inversió en centres educatius existents.
Morell va reiterar al Districte que defensi els interessos dels ciutadans davant els incompliments flagrants tant per part de l‘Ajuntament com de la Generalitat en matèria d’educació, ja que aquesta és la feina que ha de realitzar.
En el torn de rèplica, l’equip de govern es va limitar ha acceptar que existien retards en el finançament dels equipaments escolars. Va sentenciar també que la inversió de la Generalitat en matèria educativa en els últims set anys havia estat molt superior que en 23 anys de govern de CIU, fet difícil de creure tenint en compte les dades d’inversió en centres educatius existents.